trešdiena, 2021. gada 24. novembris

Īpaša sega

 Kad ārā vēl bija vasara plaukumā, pie manis vērsās kādas klientes draudzene ar neparastu lūgumu. Viņas dēlam tuvojas 18 gadu jubileja un viņa ir izlolojusi dēlam dāvanu gultas pārklāju, kurš tiktu šūts no dēla bērnības drēbītēm. Ideja man likās gana traka, lai es ar prieku piekristu to realizēt. 

Kad līdz jubilejai bija atlikuši divi mēneši, ķēros klāt šīs trakās idejas realizācijai. Man tika iedots koferis ar drēbēm sākot no pirmā kombinezona, līdz mīļākajai jakai pusaudžu gados un liels daudzums dažādos vecumos valkātiem futbola sporta kostīmiem. 

Divas dienas griezu kvadrātiņus. Pēc tam mēģināju saprast kā gana gaumīgi to visu salikt, jo bija jāiešuj svarīgas detaļas, kurām visām ir nozīmīgas atmiņas. Pēc tam, saziņā ar klienti nāca klāt vēl jauns un sarežģīts uzdevums. Uz vairākiem T-krekliem tika uzdrukātas fotogrāfijas, kuras vajadzēja uzšūt uz segas. No sākuma man teica, ka būs 5-6 fotogrāfijas, bet bijis tik grūti izšķirties, un man par diezgan lielu šoku uzzināju, ka būs jāuzšuj 60 fotogrāfijas. Nu, kā klients vēlas, tā es daru. Vienojāmies, ka fotogrāfijas jāšuj it kā uz gultas būtu uzmesta fotogrāfiju kaudzīte. 

Segai pa vidu iešuvu sintaponu, kreisajā pusē kokvilnas satīns. Segas izmērs ir iespaidīgs 290x280cm. Tā patiesi ir milzīga. Salikt to visu kopā bija ļoti grūti. Smags fizisks darbs no pleca. Bet tas viss atmaksājās brīdī, kad klientei ieraugot rezultātu, acīs bija prieka asaras. Kā viņa man stāstīja, tad par šādu segu sāka domāt un sapņot dēla 10 gadu jubilejā. Man ir patiesi milzīgs prieks, ka esmu uztvērusi tik ilgi loloto sapni un spējusi to realizēt dzīvē. Kā uzzināju pēc dāvanas jubilejas, tad jubilāram ļoti patīk un segu lieto ikdienā ar to sedzoties, jo ir ļoti silta un mīksta. 







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru