pirmdiena, 2021. gada 11. oktobris

Īpašās dienas kleita

Tas viss sākās kādā aukstā februāra dienā dienā, kad ar mani sazinājās meitene, kura sapņo  par savu ideālo īpašās dienas kleitu. Saņēmu bildes ar interneta dzīlēs noskatīto sapņu kleitu. 

Tā sākās ceļš pie kleitas. Laiks bija gana, jo kāzu datums bija jūlija sākumā. 

It kā jau nekas briesmīgs, bet audums bija jāatrod visstingrāko ierobežojumu pret Covid-19 laikā. Visi audumu veikali bija ciet. Varēja aplūkot audumus tikai iepriekš sarunājot tikšanās reizes, kuras bija ierobežotas ar stingru laika limitu. Lai arī tika sagādāti diezgan daudz paraugu, tad apskatot tos, neviens audums nelikās gana atbilstošs izvēlētajam modelim. Tad es vērsos pie brīnišķīgās Dagnijas no My Textile. Tieši tur atradām īsto audumu. 

Jau pirmajā laikošanā sapratu, ka esmu trāpījusi! Nav lielāka laime, kā redzēt un sajust, ka esmu uztvērusi klientes vēlmes un realizējusi tās dzīvē. 

Lai gan lielā diena jau ir labu laiku aiz muguras, pacietīgi gaidīju bildes. Vakar tas notika! Beidzot tās saņēmu un saņēmu arī atļauju ar tām dalīties. 

Lūk, mana skaistā, burvīgā un trauslā  kā meža feja līgava! 








Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru