trešdiena, 2020. gada 11. marts

Atskats kolosālā sadarbībā - Know What Fits You

Šodien saņēmu fotogrāfijas no kādas sadarbības, kura uzsākās 2018.gada rudenī atsaucoties uz kādu sludinājumu Facebook angļu valodā, kur tika aicināts atsaukties šuvēju.
Kāpēc parādu tikai tagad? Jo man tika uzticēts šūt paraugus jauna apģērbu zīmola pirmajai kolekcijai, kuru nevarēju atrādīt līdz kolekcijas iziešanas ražošanā.
Stāsts īsumā ir tāds. Rīgā dzīvojoša lietuviešu modes dizainere Kuzmarskyte Rosita meklēja kādu, kas varētu izstrādāt kopā ar viņu kolekciju jaunam Ņujorkā dzīvojošas uzņēmējas zīmolam Know What Fits You. WOW! Man tas tiešām likās neticami interesanti!
Rositas saziņa ir tikai lietuviešu un angļu valodās, līdz ar to šuvēju, kura ne tikai prot sašūt vīles, bet ir arī dziļākas zināšanas šūšanas tehnoloģijā darbam ar sarežģītiem materiāliem,  atrast nebija viegli. Un vēl pluss man par labu bija tas, ka arī izšuju. Kā arī  angļu valoda. Šajā gadījumā sakrita visas zvaigznes.
Rositas uzdevums bija izstrādāt un konstruēt jaunās biznesa censones idejas, izstrādāt šūšanas tehnoloģiju, mans uzdevums bija izgriezt un sašūt paraugus, kurus uzrādīt ražošanai, kā arī izstrādāt izšūšanas maketus un izšūt.
Kolekcija tik domāta kā ultra seksīgs ielas apģērbs no dažāda tipa trikotāžas audumiem.
Kad pēc vairāku mēnešu intensīva darba viss tika atdots, man sākās lielā gaidīšana.
Pēc kāda laba laika izrādījās, ka meitenei no Ņujorkas ir radušās finansiālas problēmas un nekāda ražošana netiks uzsākta... diemžēl... Bet pirms dažām dienām satiekoties ar Rositu uzzināju, ka viņai ir kolekcijas fotosesija, kuru man var atsūtīt un es varu parādīt jums! Tas tiešām ir lieliski, jo darbs bija ļoti interesants un labs ķeksītis manā darbu portfolio.
Pēc laba laika redzot šos darbus, patiešām jūtos lepna par padarīto, lai gan paši modeļi liekas diezgan dīvaini, bet ko nu es daudz saprotu no tām ņujorkietēm un viņu ielas modes 😉
No šīs sadarbības ir palikušas lieliskas attiecības ar brīnišķīgo Rositu, kura turpina savu lietu Viļņā un ir atvērusi savu modes studiju. Viņa ir vēl ļoti jauna, ir talantīga un uzņēmīga sieviete. Bet par šo darbību mums abām ir prieks, jo esam iepazinušas viena otru un tas noteikti nebūs pēdējais darbs. Pa vidu jau ir bijis arī šis tas cits. Bet tagad tikai bildes bez komentāriem.





















Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru