piektdiena, 2020. gada 28. februāris

Krekla kleita - vasaras sagaidīšanai gatava!

Man liekas, ka esmu radījusi savu šīs vasaras mīļāko kleitu.
Šis audums savu laiku gaidīja jau no pagājušās vasaras. Nav mana mīļākā vieta, bet šad tad ieklīstu Abakhanā parakņāties pa kastēm. Nu var... var tur izvilkt brīžiem skaistas pērles!!! Šis viskozes audums mani uzrunāja uzreiz. Brīnišķīga mīksta krītoša faktūra un aci piesaistošs raksts ar pērtiķiem un eksotiskiem putniem.
Beidzot atradās pielietojums perlamutra pogām, jā īstas perlamutra pogas, kuras gaidījušas savu kārtu no 90-o vidus, kā es saucu no maniem zviedru laikiem.
Negribēju sienamo jostu, jo tad izskatītos pēc halāta. Gribu baltu ādas jostiņu, bet līdz tai neesmu vēl tikusi, bet tik ļoti gribējās parādīt pasaulei.



 Sānu kabatas. Dievinu kabatas vienmēr un visur!



Šo apkakli soli pa solim parādīšu nākamajā ierakstā.



Iekšpusei jābūt tik pat skaistai kā ārpusei.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru