otrdiena, 2021. gada 2. marts

Tērps palielai dāmai

 Pirms kādiem trim gadiem netīšām ieraudzīju sludinājumu, ka tiek meklēta šuvēja ilgstošai sadarbībai. Paskatījos kas meklē. Tieši uzņēmums, kurš meklēja, mani ieinteresēja visvairāk. Tā kā man pašai ļoti interesē auto lietas un sporta auto ir pavisam interesanta sfēra. Un tā nu jau kopš 2016.gada jūlija ik pa laikam uzšuju kādam jaunam rallija auto pārvalku. Katru reizi viss no 0, jo katru reizi citas mašīnas. 

Šodien atdevu kārtējo pārvalku. Esmu apmierināta par rezultātu. Un pirmo reizi es pati varēju safotografēt rezultātu, jo vienmēr viss notiek milzīgā steigā un nodošana vienmēr notika kaut kur satiekoties. Un protams, puišiem nav tik būtiski fotografēt pārvalkā ietērpu auto, tamdēļ man praktiski nav bilžu no šīs patiešām ražīgās un interesantās sadarbības. 

Dažas bildes netīšām pirms pāris gadiem uzgāju interneta dzīlēs, par ko man bija milzīgs prieks. 

Pārvalkiem tiek izmantots spandex audums. Tas ir gana izturīgs un elastīgs šādam mērķim. 








Un šeit nedaudz no iepriekšējiem darbiem. 






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru