pirmdiena, 2020. gada 9. novembris

Elegants bikškostīms vai pareizāk kombinezons

 Kā jau būsiet ievērojuši, pēdējā laikā diezgan maz rakstu blogā. Nepateikšu neko jaunu, mani kā radošu personību apkārt notiekošais diezgan ietekmē, un jāatzīst godīgi, ne jau pozitīvā nozīmē. Paldies mīļajiem klientiem, ka esat man uzticīgi un atrod arī jauni, esmu paveikusi skaistus darbus un palaidusi dzīvē bez atrādīšanas un publicēšanas. 

Šodien gribu laboties un parādīt kaut ko patiešām skaistu. 

Mani uzmeklēja meitene, nu kas gan cits, ja ne meitene, jo esam pavadījuši gadus vienā klasē. Klases biedri vienmēr būs meitenes un puikas. Vai ne! 

Viņai bija konkrēta vēlme, man tas nozīmē precīzu izpildi. 

Tērpam izvēlēts tumši zils vilnas/zīda audums pamatam un tumši zila organza detaļām. 

Un, lūk, rezultāts! Ļoti ceru, ka pasākums, uz kuru šis tērps tika šūts, notiks. 





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru