pirmdiena, 2019. gada 16. decembris

Siltais zilums vai zilais siltums

Vakar ar lielu prieku atdevu samērā daudz laiku paņēmušo šī rudens lolojumu - siltinātu ziemas mēteli ārkārtīgi skaistā zilā krāsā.
Tā kā manekens nav mēteļa īpašnieces dubultnieks, tad nav redzams, cik tas perfekti pieguļ auguma aprisēm, jo mēteļa īpašniece apveltīta ar skaistām sievišķīgām formām.
Patiešām sen nebiju strādājusi ar vatelīnu. Sameklēju īpaši vieglu sastāvā 80% vilnas. Un jāatzīstas, ka savā 30 gadu pieredzē nebiju šuvusi piepogājamo kapuci. Slēptā aizdare arī nav īpaši izplatīta spiedpogu ērā, toties ir pamatīga un patiešām skaista aizdare.
Man kā drēbniecei, lielākais kompliments ir brīdī, kad kliente uzvelkot savu pasūtījumu saka, ka nāk raudiens no sajūsmas vai vienkārši neko nesakot skatoties uz sevi birdina asaras. Ticiet man, tas gadās samērā bieži un tad es raudu līdzi.
Siltais zilums vai zilais siltums ir atdots, tagad man ir pilnībā jāatdodas rokoko kleitas nobeigumam.
Gaidiet atskaiti!












2 komentāri:

  1. ...un nēsājot ir TIK silta un laba sajūt!:) Paldies Tev vismīļākais...:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir milzīgs prieks! Lai jums abiem Tev un mētelim ilgs laiks kopā :)

      Dzēst