piektdiena, 2019. gada 4. oktobris

Rokoko/baroka kleitas tapšanas gaita II daļa

Vakar notika kleitas otrā laikošana. Nu jau kleita iegūst reālu apveidu.
Tā kā Agne dzīvo Vācijā, tad nevaram satikties un uzlaikot, kad man gribētos. Nu esmu nonākusi tik tālu, ka varu sākt rotāt.
Ak, nē... jātiek pāri vēl piedurknēm.Nekad nevarēju iedomāties, ka piedurknes man būs tik grūts uzdevums. Gribēju taisīt visu autentiski, bet ak, senās drēbnieces!, jums tak nebija zināšanu par konstruēšanu. Tās piedurknes ir tik nejēdzīgas, ka nespēju tik nepareizas uzkonstruēt. Kad tiku tam pāri, kleitas īpašniece pateica, ka tādas tomēr negribētu un taisam smukas un ērtas. Klienta vēlmes man ir likums! Un, ja tā godīgi... esmu atvieglota 😊
Vēl tik jāpasūta daudz zelta lentīšu, pērles arī jāmeklē un vēl odere... un vēl... Jā! Viskautkas!
Bet pačukstēšu - es šo darbu daru lēnām, varbūt pat speciāli pavelkot garumā, jo gribu to izgaršot tā lēnām un īpašu baudu.
Tātad priekš manis pašas vēstures atskaitos:
- ir sašūts robes karkass (galvenās ir lielās Vato ieloces);
- ir iešūta muguras daļa ar kniedēm un savilcēju  (to visu fotografēšu tuvāk pie beigām);
- ir sašūts pamats apakšsvārkiem, tos sauc par peticoat;
- ir sašūts apakškrekls - chemise.





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru