ceturtdiena, 2019. gada 8. augusts

Vīriešu lina krekls, atkal un atkal

Kad man jautā, ko man patīk vislabāk šūt, tad tas ir mēteļi, žaketes un jā... krekli vai krekla blūzes. Nezinu kāpēc, bet tā ir. man tiešām patīk šūt kreklus. Esmu dzirdējusi no citām šuvējām, ka nemaz neuzņemas to darīt, jo tas esot grūts darbs, kuru neviens nenovērtē. Man gan tā neliekas. Mani klienti ir novērtējuši individuāli šūta krekla burvību.
Šis krekls būs vīram dzimšanas diena dāvana. Šoreiz gan man netika iesniegti rasējumi ar precīzām detaļām, tikai viena norāde - bez krūšu kabatas un "ļecku" piepogāt atlocītu piedurkni, viss pārējais kā man pašai labāk liekas.
Manuprāt brīnišķīga dāvana. Ak, jā! Mazliet uztraukums gan ir, jo pirmo reizi šuvu bez mēriem. Man tika iedots krekls, kurš der. Tā nu tapa šis -











Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru