sestdiena, 2018. gada 22. decembris

Pēdējā šī gada kleita

Man ir prieks nobeigt šo gadu ar kleitu, kurai ir dots nosaukums TĀ kleita. Kāpēc TĀ kleita? Tāpēc, ka šī kleita man radās pavisam spontāni kursos pagājušajā sezonā, kad viena meitene atnāca uz nodarbību ar audumu un teica, ka vajag kleitu ātri un viegli. Tā kā meitene bija šuvusi divas sarežģītas un ilgas lietas, nevarēju atteikt un pārkāpu savam principam negriezt neko aptuveni un bez piegrieztnes. Pēc tam to ir šuvušas neskaitāmas meitenes un katrai ir bijusi pavisam citāda TĀ kleita. Mana TĀ kleita tapa jau martā. Teikšu godīgi, mana mīļākā kleita.
Un tad vienā jaukā dienā mana mīļā draudzene un šūšanas kursu dvēsele Sandra lūdza arī sev TO kleitu. Redzot kādas skaistas un dažādas modifikācijas kleita ir pieredzējusi, vēlējās arī sev savu īpašo TO kleitu.
Jāpiemin, ka pa gabalu izskatās kā mežģīņu kleita, bet tā ir cilpiņtrikotāža no foršajām Louvis Home meitenēm. Kā mums ir paveicies, ka Louvis Home ir gluži blakus durvīs kursiem.
Šai kleitai ir nianses, kuras to padara īpaši interesantu. Apkaklei, piedurkņu galiem un kabatai ir melnas apdare. Tas piedod uzreiz citu raksturu, bet ja ir vēlme, melno var neizcelt.
Diemžēl bilde ir ne visai koša, jo šajās dienās saulīte bija aizmirsusi uzlekt, pat iznesot ārā nevarēju dabūt pareizo gaismu. Jācer vienīgi uz to, ka Sandra nofotografēsies pie eglītes un man atsūtīs smuku bildi.




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru