ceturtdiena, 2018. gada 10. maijs

Izšuvumi viesnīcai

Šodien ienāca prātā pameklēt informāciju par vienu manu traku darbu, kuru veicu janvārī, februārī. Nedaudz pameklēju un - opā! re ku šeku ir! Man jau neviens neatsūtīja ne bildes, ne saiti, pat nepateica vietu, kur mans darbs atrodas. Es domāju, ka īpašniekiem nekas nebūs pretim, ja padalīšos ar šo informāciju savā blogā, jo bez mana darba tā viesnīca pavisam neizskatītos tāda kā tagad.
Tiem, kas seko man nesen, pastāstīšu, ka pagājušais gads man noslēdzās pieņemot traku izaicinājumu. Kad biju apstiprinājusi, to, ka ņemšu šo pasūtījumu, tad tikai sapratu uz ko esmu parakstījusies. Turpmākie divi mēneši ar astīti man bija 14-16 stundas darba dienas bez brīvdienām.
Man stāstīja, ka tiek celta jauna viesnīca, bet šodien uzzināju, ka tā ir Vitalitātes akadēmija, kur samērā nesen tika filmēts kāds diezgan populārs TV3 šovs. Visi tak atceras "skaisto Dzērumu pāri" 😊
Savā Facebook lapā Antradara - zīmolu logo II un Antra dara - zīmolu logo I dalījos ar tapšanas procesu. Biju pat cerējusi, ka uzaicinās uz atklāšanu, bet kā izrādās, pat bildes man neatsūtīja.
Ar programmēšanu man palīdzēja mans kolosālais kolēģis Raimonds no www.sujmasinas.lv- izšūšanas programmas guru! (Raimi! Ja gadījumā lasi, vēlreiz milzīgs paldies par šo sadarbību un buča! 😉 )
Šeit varat apskatīties visu galeriju no viesnīcas ar īpašajām istabām. Es ielikšu tikai dažas. Pēc laika skatoties tomēr ir lepnums par kvalitatīvi paveikto darbu.









Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru